Sorg.

Igår var luften i skolan tung. Något väldigt tragiskt hade hänt en tjej i parallellklassen och jag tror att det påverkade de flesta på ett eller annat vis. Det är när något sånt här händer som man börjar tänka på döden och livet på riktigt. Trots att jag bara utbytt några få ord med henne, kändes det riktigt tugnt. Efter att ha kommit hem från skolan lite tidigare än vanligt och sovit en stund, gjorde jag mig i ordning för att träffa vännerna. Vi bestämde oss för att hålla oss till vår plan, som var att gå ut, trots att stämningen inte var den bästa. Vi pratade om det som var jobbigt och tugnt, men vi försökte också skrattta och ha kul. 
 
Idag ska jag träffa Simon. Jag ska krama honom hårt och säga att jag saknat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0