trettondagen.

I söndags var jag, min familj, Simon, syrrans pojkvän, min farbror, hans fru, deras barn och ena kusinens pojkvän på den årliga kalkonmiddagen hemma hos farmor. Vi klämde ihop oss i hennes lilla tvåa och åt gott och umgicks. Farmor hade köpt likadana kaffemuggar som jag fick i julklapp av Simon, som vi fick dricka ur. Tycker jättemycket om dem. 
 
Idag gick jag upp tidigare än jag gjort på flera veckor för att gå till skolan och skriva ett prov. Sedan åkte jag hem och kröp ner i sängen bredvid en sömnig, gosig pojkvän. Där låg vi kvar hela dagen och tittade på avsnitt efter avsnitt av One Tree Hill. Känns tomt att inte ha honom här längre, han var här i fyra dagar och tre nätter. Det känns alltid så konstigt tomt när jag blir ensam efter en såpass lång tid tillsammans med honom. Men jag får väl helt enkelt fokusera på att somna i god tid istället, imorgon drar ju skolan igång på riktigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0