en tibrovistelse.

I fredags for som sagt jag och mamma till Tibro där mormor bor. På lördagen gick vi på slöjdmässan som annordnas en gång per år i en park i Hjo. Där kan man hitta nästan allt mellan himmel och jord, jag köpte en ring gjord av skaftet från en norsk silversked.
Efter att ha traskat runt bland diverse hantverk i några timmar köpte vi glass i hamnen och vilade benen. Jag kanske ser lite missnöjd ut, men det var jag verkligen inte!
Idag åkte jag och mamma hem igen och på vägen stannade vi för att plocka småtomater. Vi stannar där ibland efter ett besök i Tibro, Man får gå in i stora växthus och plocka hur mycket tomater man vill, väga dem och sedan lägga dit pengar för det man plockat på sig. Vi blev ungefär 2 kilo tomater rikare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0