Lite sommar.

De senaste dagarna har rullat på med en väldig fart! I onsdags fikade jag med Lisa och Frida. Jag och Lisa fixade även biljetter till Känn ingen sorg (!!!) som har förhandsvisning den 16 juli. Dagen efter åkte jag med Simon på jakt efter en bas till honom och igår hängde jag med en drös av tjejer. Vi gick först till ett café och drack kaffe och sedan till en bar och drack öl. Känns så bra att umgås, skratta och prata med dem!
Idag åkte jag och Simon till Skärsjön för ett dopp. det var faktiskt årets första dopp för mig. Simon har pratat om att ta med mig till Skärsjön i ca. 2 år, och nu bestämde vi oss äntligen för att åka dit. Jag häpnades över hur fin sjön var. Den är helt död pga dess surhet, vilket gör att det är helt klart. Vattnet var helt blå-turkost och man kunde se botten trots att det var flera meter djupt! Den enda sjön jag njutit av att bada i. På vägen hem åkte vi bland gula fält och jag utbrast "åh vad fint det är!". Det är inte varje dag jag ser dessa vackra fält, så Simon knäppte ett par bilder åt mig.
Äntligen har sommarkänslorna kommit tillbaka och jag känner att det finns ett hopp för denna årstiden trots allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0