sedan hemkomsten.

Jag jobbar för fullt på att komma ikapp livet här hemma i Sverige igen. Trots att jag är ledig och inte har mycket för mig egentligen,så har det tagit lite tid att komma in i hemma-rytmen. Jag har inte fotat mycket alls sen jag kom hem, men jag tänkte göra ett inlägg i text om vad jag gjort de senaste dagarna.
 
Jag har plockat rabarber i trädgården och gjort rabarberkaka. Jag har varit på Henriksberg där det var Håkan Hellström-kväll och druckit en drink vid namn Kär i en ängel. Jag har badat naken i en ödslig stillsam sjö med Simon, vi kände oss fria. Jag har sjungit för min syster som fyllde 21, samt haft lite kalas för henne. Jag har tagit tag i mitt liv och sprungit för första gången på nästan 2 veckor.
 
Det är ungefär allt jag har gjort. Ikväll ska jag hem till Lisa och äta middag och ha lite sleepover. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0