de senaste dagarna.

Dagen efter studenten. Jag och Simon kämpade oss upp för en frukost på altanen. Vi åt flingor ur mina nya mon amie-skålar! Resten av dagen spenderades i soffan och jag sov i omgångar.

I fredags åkte jag, Lisa, Linnea, Sara, Sofia och Linnéa till havet för grillning och tjejsnack. Hamburgaren var mycket godare än vad den kanske ser ut.
Och igår var det Håkan Hellström-konsert som gällde! Solen sken och allt var perfekt! Vi hade planerat att gå till Jazzhuset för efterfest efter konserten, men vi var så trötta att vi hängde på BK ett tag och sedan gick och la oss. Jag, Lisa och Linnea sov i min farmors lägenhet (den ligger i Göteborg och farmor är bortrest) och konstaterade idag på hemvägen att det har varit en väldigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0