konsert och oväsen.

I onsdags var jag, Lisa och Frida på Liseberg och såg Mando Diao. Jag saknar det gamla Mando Diao, det innan Gustaf Fröding-låtarna, men jag måste medge att det var väldigt fint.
Igår flydde jag och Simon till farmors tomma lägenhet i Göteborg för att få vara bara vi två. Ibland behöver man nog lite tid bara för varandra. Vi hade det jättemysigt fram till kl. 07.00 imorse då några byggarbetare som renoverar balkongerna i huset började väsnas något förfärligt. Vi lyckades dock sova någon timma till när oljudet lagt sig för att sedan vakna till grannens pianospelande. Idag köpte jag en bikini, fikade med honom och såg bandet Memfis (Simons vänner) spela medan han höll min hand. Tror att jag blivit lite nykär i denna killen igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0