skisser för sommaren.

Allting rullar på i en väldig fart! Livet efter studenten har än så länge varit jäkligt bra och jag känner mig inte alls så tom som jag trodde att jag skulle göra. Jag har fyllt mina dagar med aktiviteter med bra människor och planerar saker inför sommaren som ligger framför mig. Närmast i kalendern ligger en Mando Diao-konsert och en liten födelsedagsfest. Framöver kommer jag antagligen göra några små-resor och utflykter, en utomlandsresa och några spontan-aktiviteter med de jag gillar allra mest. Det kommer bli en bra sommar, och även fast jag inte har en aning om vad jag ska göra till hösten, känns det som att allt kommer falla på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0