studenten.


Dagen började med en champagnefrukost i form av champagne, jordgubbar, melon, vindruvor, bröd och knäcckebröd (såklart) Vi skrev i varandras mössor och peppade.
Sedan begav vi oss mot skolan där det bjöds på spelning i teatern och studentlunch i bamba.
Sedan var det dags för utspring och jag har nog aldrig varit så fylld av adrenalin som då!
Nära och kära hängde diverse saker kring min hals och jag var helt överväldigad.
Åka flak!
Sedan kom jag hem och fick träffa fler släktingar, skåla, äta och öppna presenter.
Framåt kvällen bytte jag klänning och redde ut tovorna i håret för att sedan bege mig mot studentfesten! Studentdagen är helt klart något av det bästa jag varit med om, jag vill göra om det igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0