under tiden som gått.

 
Hej på er! Vad har hänt sen sist? Det har varit midsommar. Jag åkte först hem till Simon där jag fick ett pms-sammanbrott och började gråta och kunde inte lugna ner mig förrän jag hade fått mat och choklad. Med en påse naturgodis (bästa snackset) i famnen åkte vi hem till mig där min syster hade fest. Dagen efter var vi sega och jag kollade på fyra olika filmer och åt pizza till middag.Gårdagen var ungefär lika seg, fast jag orkade i alla fall ge mig ut på en joggingrunda. Idag gick jag och min syster en långpromenad till sjön med hunden och snart ska jag sätta mig på bussen hem till Simon för att spendera 26månaders-dagen tillsammans med honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0