like crazy.

Idag är det ingen skola för min del och det utnyttjar jag genom att plugga och kolla på film. Filmen jag såg nyss heter Like Crazy. Det är en ganska annorlunda film och jag minns att jag inte var så förtjust i den första gången jag såg den, men nu passade den perfekt. Det är en fin men samtidigt sorglig kärlekshistoria om en brittisk tjej som blir tillsammans med en amerikansk kille under sin vistelse på ett college i USA. Efter att ha stannat för länge på sitt visa få hon inte längre komma tillbaka till USA och de tvingas leva flera mil ifrån varandra. De gör allt för att rädda förhållandet, men det visar sig vara otroligt svårt. 
 
Nu har jag ätit amerikanska pannkakor och ska strax se till att skriva på PA-rapporten, sedan tänker jag kanske kolla på Ginger & Rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0