studiedagen.

Idag är det studiedag, vilket är himla skönt. Jag vaknade, helt utvilad i min mysiga säng, av att solen sken in i rummet. Efter att ha legat kvar ett tag, bara för att jag kunde liksom, gick jag upp och gjorde en ordentlig frukost. Sedan hämtade jag datorn och naturkunskapsboken, satte på Thin Lizzy och pluggade. Efter det blev det en härlig promenad i solskenet med min hund och lite städning på mitt rum. Ikväll blir det ett yoga-pass på gymmet och förhoppningsvis filmmys i sängen med en kopp te. Idag känner jag mig som en sån där överpositiv person som ser något bra i allt och som är så himla nöjd med tillvaron. Kul att stöta på såna dagar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0