Veckan som gått.

Några telefonbilder från veckan som gått.
Förra veckan bjöd på en del vårsol och ett rätt så gott humör. På måndagen var jag ovanligt glad för en måndag och målade läpparna röda. Under veckans gång förevigade jag några klädval, vilket jag nästan aldrig gör. Det blev kjol flera dagar, och jag trivs himla bra i det. I onsdags, torsdags och fredags jobbade jag och Lisa med vårt projektarbete hela dagarna, och i fredags blev det äntligen klart. På tordsagen såg jag Shout Out Louds på Bengans och blev positivt överraskad. Och igår var jag som sagt ute och promenerade i vårvädret. På kvällen hade jag söndagsmys med serietittande och melon i mitt rum.
 
Jag hoppas att denna veckan blir lika solig och går lika fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0