Dagens.

Dagens låt:
Äntligen på väg med Håkan Hellström kanske... Jag har haft den på huvudet, nynnat på den och lyssnat på den mer än en gång.

Dagens klädsel:
Myskläder. Gick dock runt lite i balklänningen ett tag.

Dagens frisyr:

Testade en balfrisyr (sneak peak!). Lite senare blev det en hästsvans med lockar.

Dagens mat:
Smörgås med diverse pålägg samt lite yoghurt till frukost, smörgås igen och ett par melonskivor till mellanmål och lasagne till middag.

Dagens händelse:
När jag blev klar med naturkuskaps-postern kanske, eller när Simon fotade mig i min bal-utstyrsel.

Dagens planer:
Testa sminkning och håruppsättning samt göra naturkunskaps-postern.

Dagens vill ha:
Bal.

Dagens saknad:
Grekland. Vi pratade greklands-minnen och jag längtade tillbaka så himla mycket!

Dagens tråkigaste:
Att plugga och att Simon åkte hem.

Dagens bok:
Wallflower. Har inte läst i den idag, men lär nog göra det innan jag somnar.

Dagens skratt:
Jag satt i Simons knä på altanen och kunde inte låta bli att skratta lite, haha. Minns inte vad det var jag tyckte var kul...

Dagens dryck:
Apelsinjuice och kolsyrat vatten.

Dagens köp:
Har inte köpt någonting idag.

Dagens godis:
Åt ett singoalla-kex förut.

Dagens humör:
Både peppad, glad och trött.

Dagens komplimang:
Simon sa att jag luktade gott och att jag var fin, och min lillebror (min andra Simon) sa att jag var fin i min bal-utstyrsel!

Dagens telefonsamtal:
Inget än så länge. Sprang till hemtelefonen när den ringde, men hann inte svara, och ignorerade ett samtal på min mobil från ett företag.

Dagens längtan:
Balen och sommaren!

Dagens personer:
Måste nog säga Simon eftersom jag umgåtts med honom, och nästan bara med honom, hela dagen.

 


Kommentarer
Postat av: Lirre

Dör så fin du kommer vara på balen!

Svar: Du kommer ju vara minst lika fin Lisa!
Emma Margareta Olsson

2013-05-22 @ 07:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0