en majhelg.

Nu tänker jag skriva ett långt inlägg om vad jag har gjort fredag, lördag och söndag.
 
I fredags fick jag se ett vackert sken på min garderob när jag drog upp persiennerna. I skolan hade jag en redovisning och ett matteprov. Jag trodde att jag skulle dö matteprovsdöden, men jag överlevde. Sedan gjorde jag en intervju till ett arbete i rörlig bild och kände mig nöjd med vad jag presterat under dagen.
 
I lördags åkte jag och mamma först till en liten butik i en gammal kvarn. Där hittade jag ett par gamla skolplanscher som jag väldigt gärna ville ha, men de var tyvärr lite för dyra. Sedan åkte vi vidare och köpte skor och dylikt till studentbalen. Därefter åkte jag hem till Simon och på kvällen var vi ute utan att frysa. Vi gick och köpte godis samt lite mat på Donken och sedan somnade jag med huvudet på hans bröst till en film.
 
Idag läste jag historia i solen i väntan på att pojkvännen min skulle vakna. Efter frukosten spelade vi basket på hans gamla skola och jag fick slänga bort jackan på grund av värmen. Senare kom hans mormor och morfar på besök och vi åt god middag och kladdkaka med glass. Nu ska jag plugga lite och sen kolla på Skins och äta upp mitt godis. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0