En studentbal och ett studentfirande.

Här kom de! Bilderna från balen! När jag gjorde mig i ordning öste regnet ner och höga åsksmällar hördes med jämna mellanrum, men som tur var kom solskenet lagom till då vi skulle bege oss iväg mot Badhusparken för att visa upp oss.Parken var överfull av finklädda studenter och familj och släkt med kameror i högsta hugg. Efter en massa fotografering och lite minglande körde pappa mig och Simon till Göteborg där balen skulle äga rum. Maten var god och männsikorna trevliga, dock hängde vi mest på trottoaren utanför festlokalen eftersom det var så himla varmt och kvavt. Men en halvdan vals och lite partydans på dansgolvet blev det ändå!
Tänkte att jag kunde lägga upp bilder från en utav mina bästa vänners student när jag ändå är i farten! Igår tog Frida studenten och jag var och kollade på hennes utspring. Jag blev helt känslosam och kunde inte låta bli att fälla en liten tår när jag kramade om henne. Snart är det min tur och det riktigt sprätter i kroppen! När jag fick se deras lycka och alla sentimentala männsikor blev jag så himla peppad på att själv ta studenten. Jag åkte också hem till henne för studentmotagningen och åt god mat och grattade. Det är så ofattbart att vi, som nyss lekte häst och skickade töntiga brev till varandra, går ur skolan med studentmössa på huvudena. Så sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0