fredagen och lördagen.

I fredags åkte jag för att möta Simon och i väntan på att han skulle sluta skolan gick jag till biblioteket och lånade en bok och satte mig sedan under en himmel av vita blommor och läste. Efter att ha kikat lite i affärer (vi var ute efter skor, skjorta och slips till Simon att ha på studentbalen) åkte Simon hem för att hämta sin kostym, vilket skulle göra sökandet efter skor, skjorta och slips något enklare, och jag mötte upp Lisa, Erik, Linnéa och Malin på en uteservering. Där satt vi i solen och njöt av att sommaren är här. Efter en timma eller två var jag och Simon tillbaka i gallerian och jag började i princip gråta på grund av att jag inte hade ätit något förutom en mangosorbet på ca.8 timmar, jag klarar verkligen inte av att hoppa över måltider. Simon räddade mig med en snickers och vi slutförde shoppingen och åt en god middag hemma hos honom.
 
Igår åkte jag och större delen av SP3A hem till Malin för en klassfest. Det var varmt som aldrig förr och vi spelade kubb och dansade på altanen. Jag tycker om min klass mer och mer för var dag som går känns det som och först nu har vi kommit varandra närmre allihopa. Så himla glad för det! Idag tänker jag mest ligga i sängen och vila, och kanske klämma in det sista plugget.
 
(Bilden längst ner till höger snodde jag från Lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0