söndagsblogg.

Ännu en bild från min trädgård. Det är trots allt den bästa tiden för trädgårdsfotografering nu.
 
Vad har jag gjort i helgen? Jag har legat och hulkat (som i gråta och snora) i min säng medan Simon höll om mig. Jag vet inte vad det är med mig, jag gråter så himla ofta nu! Jag fäller tårar när jag kollar på serier, när jag och Simon är osams, när jag är stressad, när jag är hungrig och ibland ´helt utan anledning. Det kanske är skolstress som börjar släppa eller så har jag börjat inse att det är lite sorgligt att skolan håller på att ta slut. Jag vet inte. Jag har också gått in mina klackskor, solat, nästan gjort klart sista inlämningen, sovit en massa, handlat, lagat mors dag-middag och fått ett "mini-jobb". Nu laddar jag för en vecka med bal, student (inte min dock) och lite jobb. Nu är jag så himla förväntansfull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0