varma vindar.

Överst kan ni se en bild på utsikten från vår balkong/altan. Alskar att björkarna har fått små ljusgröna löv nu! På den undre bilden kan ni se lavendeln som vi har på vår balkong/altan, jag måste nog säga att det är en av mina favoritblommor. Idag har min sommarkänsla varit enorm. Efter att ha dansat vals i 10 min på idrotten gick vi ut för att spela kubb istället. Varma vindar, bara ben och glädje, så himla härligt! Och trots att jag åkte till skolan onödigt tidigt då vi hade inställd lektion och att jag somnade istället för att plugga efter skolan, så känns allt plötsligt så bra igen! Nu ska jag tagga helgen och tagga sommaren och köpa en festivalbiljett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0