I know Nothing ever keeps you safe for sure.

I lördags var jag på inflyttnings-halloween-fest hos Ella och såg då ut såhär. Jag var inte särskilt sugen på blod och läskigheter och hade lite fantasibrist, så jag klistrade på långa, glittriga önonfransar och tog på mig ett par vingar och blev någon typ av fé. Vi åt, umgicks, promenerade på kyrkogården och kollade på alla ljus som placerats vid gravarna och minneslunden, det var fint. Vi hade planer på att gå ut också, men stannade hemma hos Ella och myste istället. 
 
Det fanns en till tanke bakom när jag la upp dessa bilder, nämligen att visa er mitt långa hår en sista gång. På onsdag klipper jag det! Vemodigt och spännnde på samma gång. Nu ska jag fixa i ordning nästa inlägg om resan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0