turn to white.

Nu har det ekat tomt här lite väl länge tycker jag. Ursäkta min frånvaro. 
Det händer inte så mycket just nu, det rullar på och jag glädjer mig av tanken på att vi hela tiden sakta närmar oss julen. Jag har gått ut med mina vänner och druckit vin och öl en helt vanlig tisdag och blivit besviken när Sverige förlorade i fotbollen fastän jag egentligen inte kunde bry mig mindre om fotboll, jag har fikat morotsmuffins på Espresso House en kväll och jag har åkt till mormor tillsammans med min syster. Det blev en liten roadtripp på ca 4 timmar med stopp på vägen, jag har nog aldrig kört så mycket på en och samma gång tidigare... Vi skulle alltså till mormor och hämta vår hund som hon har passat i en vecka. Vi övernattade hos mormor och begav oss hemåt dagen efter. Det var trevligt att få lite kvalitetstid med både min syster och min mormor. Under dessaa bilfärder fick jag se snö för första gången denna vintern. Julkänslorna stärktes och jag blev avundsjuk, jag vill också ha snö! Jag har satt upp min julstjärna i fönstret nu, och nästa helg är det okej att ta fram resten av julpyntet. Jag är glad att det snart är december, jag har längtat till den månaden hela november. Ja, jag tycker om julen och allt vad den innebär!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0