det verkar så enkelt vännen, ändå är det så obegripligt svårt.

Efter att ha legat i sängen en hel dag och tömt mig själv på tårar, gick jag upp när det fortfarande var kolsvart ute, klädde på mig och åkte till skolan. När jag kom hem började jag kolla på Modern Familiy, avsnitt eftet avsnitt, för den serien är precis lagom nu. Idag har jag uträttat några ärenden, som att låna böcker. Jag lånade 100 meter lycka av Maria Nygren och Välkommen till den här världen av Amanda Svensson. Jag har hört att de ska vara bra, och jag behöver verkligen en bra bok att sjunka ner i nu.
 
Blogginspirationen är inte på topp just nu, men jag försöker hålla igång ändå. Jag är ledsen och det är jobbigt, men världen stannar inte upp. Livet fortsätter. Så jag gör mitt bästa för att hålla mig sysselsatt och tankarna på rätt spår.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Skickar massa kramar och kärlek till dig! ❤️

Svar: åh tack vad snällt malin! <3
Emma Margareta Olsson

2013-10-09 @ 19:48:46
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0