en fin tid på året.

Igår var jag med Lisa, Linnea, Erik och Ella. Träffade även Ellas pojkvän Axel och Eriks flickvän Hanna sen. Vi konstaterade hur fint det var med alla dessa höstlöv i olika färger och stannade flera gånger för att föreviga dem. Sen slog vi oss ned på ett café och såg mörkret falla utanför fönstrena. Blir lite ledsen av tanken på att alla de vackra löven snart kommer ligga på marken och lämna träden nakna. Jag vill ha det såhär vackert länge till. Kanske gör det faktum att denna vackra tiden på året är så kortvarig att den blir så fin. Jag vill ta vara på den så gott det går. Vill gå promenader och andas in luften, fota träden, hoppa i lövhögar. Och äntligen har jag blivit så frisk att jag kan göra det!
Vill avsluta detta inlägg med att säga att jag om en vecka kommer vara nyanländ i London. Pepp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0