hej oktober.

Och plötsligt blev det oktober och hösten är i full gång. Jag är rätt så pepp på den här månaden, kanske för att jag ska till London eller kanske bara för att jag gillar den friska luften och de färgstarka löven. De senaste dagarna har jag mest velat ligga i sängen och dricka te och mysa i timmar. Och det har jag gjort också, på grund av trötthet och huvudvärk som kommer och går. Men jag har också gett mig ut på små löprundor och låtit benen gå och huvudet vila från alla tankar som trasslat ihop sig där inne. Det är så skönt att ge sig ut och springa nu när det är lite svalt ute, men inte för kallt. Och när jag springer stänger jag ute allt. Jag lyssnar inte på musik och jag tänker inte mycket alls. Så på ett sätt vilar jag, fastän kroppen kämpar på som bara den.
Idag har jag fikat med mamma, kikat i affärer och köpt en jacka som ska få mig att klara de kalla hötvindarna. 
Glad oktober!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0