Första skoldagen.

Hej! De senaste dagarna har rullat på rätt fort och jag tänkte nu summera de lite kort. I lördags hade jag, Lisa, Ella och Linnea en liten (typ) kräftskiva hemma hos mig. Vi åt räkor och kräftor (vissa av oss) och chokladpudding till efterrätt. Lisa och Linnea skulle stanna över natten och vi avslutade kvällen med en film och trött prat. Dagen efter var jag rätt seg och låg mest i sängen hela dagen. Simon kom hit framåt kvällen och vi åt tacos och kollade på tv med min familj. I måndags åkte jag och Lisa och fixade så kallade gu-kort, som vi kommer att behöva nu när vi ska läsa på GU. Jag avslutade dagen med att kolla på Gossip Girl, som jag nu börjat följa. Jag har sett flera lösa avsnitt tidigare, men aldrig följt serien. Idag gick jag upp tidigt och begav mig mot Göteborg för den första skoldagen. Jag tror att jag hamnat rätt och jag tror att detta kommer bli bra. Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0