fredagen.

Igår hängde jag med Lisa, Linnea och Erik. Vi begav oss mot ett café i Göteborg och på vägen dit fick vi gratis glass av en tjej som gick i vår pararellklass på gymnasiet som jobbade i en glasskiosk. Tack så mycket för det! Sen hamnade vi på ett nyöppnat Condeco och jag åt en himmelskt god kardemumma-muffins. Ella kom förbi och sa hej och sedan gick vi till stadsmissionen och kikade på diverse olika grejer. Vi drev runt i staden ett tag och sedan åkte jag hem och åt tacos. Det var en fin höstdag med fina människor. Efter en vecka av tunga skor, tårar, ångest och plugg ska jag nu fokusera på att vila och göra saker jag som mår bra av. Jag har börjat med att möblera om mitt rum och städa och ska nu fortsätta med en fika och en långpromenad. Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0