tack timo.

Igår såg jag Timo Räisänen på Liseberg tillsammans med Lisa och Sofia. Jag ångrade ganska snart att jag inte tagit med kameran, får nöja mig med mobilbilder. Timo var såklart jättebra! Mellan hans konserter glömmer jag av hur bra han faktiskt är och hur mycket jag tycker om honom. När han spelar live är musiken så mycket mer än det man hör när man lyssnar på skivorna. Det var ett bra avslut på sommaren. När vi skulle hemåt frös jag och burrade in mig i min stora halsduk, som då användes för första gången i år.
Ikväll ska jag träffa Lisa och Linnea och tillsammans ska vi gå och se Simon och hans band spela inne i Göteborg. Jag ska också säga "grattis" igen och ge honom grattispussar och grattiskramar, för idag fyller han nämligen 19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0