april.

Månadens bästa: Att få träffa Frida och att knopparna har slagit ut!
Månadens sämsta: Att jag varit sjuk så mycket, och att jag jobbat så pass mycket att jag inte haft tid till mycket annat.
Månadens låt: Det här blir svårt… Det har kommit så mycket ny musik nu och jag har fått flera nya favoriter. Truth Begins med Dirty Pretty Things, Breathing Under Water med Metric, Sweet Wet Dreams med Mando Diao, Let’s go nu är jag din yo med Markus Krundegård och Skogarna med Kent är några av dem!
Månadens film: Jag har knappt kollat på någon film alls denna månaden vad jag kan minnas… Därför säger jag en serie istället! Nämligen American Horror Story säsong 1. Jag blev så fast och tyckte verkligen om den.
Månadens bästa köp: Hmm… Måste nog säga tatueringen jag skaffade (!) heheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0