We'll find a way Of chasing the sun.

I fredags var jag glad, det var en bra fredag. Och trots att jag jobbade från 07 till 19, flöt dagen på så bra och jag var på så gott humör. När jag kom hem åt jag grillat på altanen och sen hade jag fredagsmys i sängen.
Igår var jag inne i Göteborg med Lisa och Frida! Jag hade tänkt fota vår dag, men glömde helt av det och detta är den enda bilden jag knäppte. Vi shoppade, fikade, promenerade, pratade och åt glass på gräset med alla andra som krupit ur sina iden. Jag gjorde en annan rätt spännande grej, men det berättar jag nog om en annan gång! Sen åkte vi hem och sa tack och hejdå till Frida för denna gången, ser redan fram emot nästa gång hon kommer hem och jag får träffa henne igen. Idag ligger jag i sängen med feber igen. Hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0