antagen.

Igår stämplade jag ut mig på lunchrast, satte mig i ett knäpptyst lunchrum och skrev in antagning.se med skakiga fingrar på min telefon. "ANTAGEN" stod det med gröna bokstäver. Jag uppdaterade sidan, samma ord dök upp. "ANTAGEN".
 
Om ca en vecka flyttar jag till Jönköping för att börja plugga Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet. Är så taggad och förväntansfull, men såklart lite rädd också. Nu ska jag flytta hemifrån, till en ny stad, till nya människor. Imorgon åker jag för att hämta nyckeln till min alldeles egna lägenhet!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS! :D :D så himla kul, blev glad nu :)

2014-08-08 @ 09:09:13
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0