internetuppkoppling.

Nu har jag fått internet till min lägenhet och tänker berätta och visa lite vad jag gjort än så länge denna veckan!
I söndags hjälpte mamma och pappa mig att flytta och vi åt såklart flyttpizza. 
I måndags gick jag ner till stan för att fixa busskort och för utforska staden lite. Jag gick bla genom tändsticksområdet, som är ett väldigt mysigt område med gamla tegelhus, mysiga caféer och murgröna. (Fick dagen därpå veta att skolans egna nattklubb ligger här)
Igår var det upprop i skolan och nollningen drog igång. Vi blev indelade i nollningsgrupper och jag hamnade i en grupp med en massa fina personer i och mina faddrar är hur gulliga som helst. Efter att ha tagit på oss overaller och tjoat i aulan, åt vi middag ihop och trängdes sedan i en liten etta ett tag innan vi gick ut på skolans nattklubb. Hade en jättebra dag och är så glad över att jag fått träffa så många trevliga människor! 
Idag hade jag min första föreläsning och sedan var vi iväg på något de kallar "inspirationsdagen", där vi fick tjoa ännu mer och höra olika personer prata med mål att inspirera oss till våra studier. Ikväll väljer jag att vara hemma och vila, jag har olyckligtvis åkt på en förkylning. Men än så länge har jag det riktigt bra och dessa två dagar känns som en hel vecka, har redan fått vara med om så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0