ännu en festlig torsdag.

Hej! I torsdags firade vi att vi klarat av första momentet i kursen genom att spela quiz och dricka öl. Vi hittar ofta anledningar till att fira, särskilt på torsdagar verkar det som.
 
(Bild snodd av Tina) Louise, Jennifer, jag, Minea, Martin och lite Simon. Man skulle kunna tro att jag och Martin leker arga leken med Minea som domare här.
Igår var det Tomtevaka på schemat, alltså en sittning med jultema och julbord. Jag, Sophia, Lovisa och Jennifer träffades innan och åt pepparkakor och drack glögg och det snöade blötsnö. Julstämningen har infunnit sig och jag ser fram emot att åka hem till min familj och fira julafton om ett par veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0