radio k bryr sig.

Ikväll drar Musikhjälpen igång! Jag är en trogen följare av Musikhjälpen och i år ska jag vara med och bidra mer än jag gjort tidigare år. Studentföreningen som jag är med i, Radio K, ska nämligen hålla en egen liten Musikhjälpen här på skolan. Vi kommer att sända i 24 timmar och hålla aktiviteter och tävlingar för att samla in pengar. Detta kommer ske imorgon med start 09.00 och pågå till och med samma tid på onsdag. Gruppen jag är med i kommer att sända 06.00 till 08.00 på onsdagen.
 
Årets tema är att stoppa spridningen av HIV vilket all insamling går oavkortat till. Så lyssna på oss på radiok.nu och kom gärna förbi oss på skolan om du har möjlighet och bidra!
#RKbryrsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0