radio och tentaplugg.

Igår satt jag vid radiostudion i skolan hela dagen och lyssnade på olika medlemmar i Radio K när de sände Radio K bryr sig, ett sammarbete med Musikhjälpen. Framåt kvällen gick jag hem och varvade Musikhjälpen-tittande med Radio K bryr sig-lyssnande och försökte se till att få lite sömn. 05.30 imorse kämpade jag mig genom stormvindar och slask för att ta mig till skolan och sända radio i två timmar. Det har varit jättekul att få bidra och att se engagemanget från mina studentkamrater.Trots att vi inte sänder längre, så är vår insamlingsbössa fortfarande öppen. Gå in på www.bossan.musikhjalpen.se och sök på Radio K bryr om du vill bidra till vårt initiativ!
Efter några timmars sömn träffade jag Sanna för att köpa afternoon tea och plugga inför en tenta som vi ska skriva imorgon. Jag är så redo att ta helg nu, men jag får trösta mig med tanken på att jag kan pusta ut och ta det lite lugnt imorgon när tentan är gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0