en timme en minut.

Hej! I fredags, på Alla hjärtans dag, fikade jag med Lisa, Linnea, Sara och Malin som kom på Sverige-besök! Erik anslöt också lite senare. Det är ganska jobbigt att stå emot bullar och bakverk när man är ute på café, men med en latte klarar jag mig rätt bra ändå! Två veckor kvar av februari nu! På kvällen åt jag räkor och drack vin med mina föräldrar och min bror, vilket var trevligt. I alla fall fram till på natten då min mage gjorde uppror, det var ingen kul natt. Igår skulle jag ha träffat mina kompisar igen, men jag valde att stanna hemma ifall det skulle vara magsjuka som härjade. Så det blev en seg dag med tungt huvud, ett farmorbesök och lite OS-tittande. Idag städar jag till Kents alla skivor! Och kanske skriver några personliga brev också... Ge mig ett jobb, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0