februari.

Månadens bästa: Vistelsen i farmors lägenhet, att jag lyckats hålla mig ifrån godis och liknande hela månaden och att jag börjat träna. Och att jag har sett krokusar och snödroppar!
Månadens sämsta: Hopplösheten när det gäller att få jobb…
Månadens låt: Det rätt självklara: flera låtar från Linnea Henrikssons nya album, speciellt Ensamheten, Timmen är slagen och Cecilia och Du stör dig hårt på mig av Markus Krunegård. Men också en gammal The Cure-låt, Pictures of you. Det är rätt omöjligt att bara välja en låt haha, borde kanske kalla det ”månadens låtar” istället? Älskar för övrigt när man hittar låtar som beskriver saker som man tänker och känner så himla bra.
Månadens film: About Time och The Vow. Båda var fina, sorgliga och romantiska.
Månadens bästa köp
: Skorna jag köpte på Topshop kanske… Eller frukostbuffén med min syster, för det var så trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0