jag är svag för smicker och du smickrade mig hårt.

Idag gjorde jag pannkakor på grahamsmjöl, kokosmjöl och mandelmjölk! Fick dock gå ifrån receptet och späda ut lite och så för att få en bra konsistens på smeten. Men goda blev de! Honung och kanel är bästa "pålägget".
Lite senare bakade jag bröd och lagade linssoppa till middag! (tråkigt att det är så mörkt vid middagstid att det är svårt att få fina bilder) Har stått i köket större delen av dagen, men det  gör inget. Jag tycker om att baka och laga mat, så länge det inte blir stressigt eller pressat på något sätt. Jag tror att min familj tycker om när jag går hemma på dagarna och lagar middag till dem när de kommer hem. Nu ska jag titta på TV/film alternativt halvsova hela kvällen, för jag är knasigt trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0