tacokväll.

Igår kom Ella, Linnea, Lisa, Sara och Erik på besök i lägenheten. Vi gjorde mojitos (som inte riktigt blev mojitos) och tacos! (Lisa valde att dekorera sin drink med en gurka) Det var så himla gott och så mysigt. Idag när jag blivit väckt av ett telefonsamtal gick jag hem till Ella och åt frukost med dessa fina personer. Bra helg!
Måste också tillägga att jag tackat nej till en bulle för ungefär första gången i mitt liv idag! Ska försöka att inte skriva för mycket om min "nyttighets-månad" här, för jag vill inte vara tjatig eller provocerande på något sätt. Men jag blir stolt över mig själv när jag är stark nog att tacka nej. Jag tänker inte sluta äta onyttigheter för all framtid, det vore galet. Jag tycker att man ska unna sig goda saker då och då. Så efter denna månaden kommer jag äta sötsaker, men förhoppningsvis mer sällan än tidigare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0