ur telefonen.

Här är lite bilder tagna med min telefon. Ni finner dem på min instagram, @emmanin.
 
 
1. Förra veckan skaffade jag mig en fin vas och tog med ett ekollon hem från en promenad som jag sedan placerade i vasen. Tanken är att ekollonet ska slå ut till en liten ekplanta! Vasen är dock lite stor upptill, men det ska nog gå bra ändå.
2. En halvuppäten frukost med syster Sanna.
3. Idag stötte jag på krokusar när jag var ute och gick! Hjärtat slog ett glädjeslag och jag blev så pepp på den nya årstiden.
4. Dagens lunch/mellanmål. Det blir lätt att jag äter frukost först en gång på morgonen och sedan en gång till mitt på dagen nu när jag ofta går hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0