en morgonpromenad och en frukost.

Hej! Det här med att blogga går ju sådär... Jag gör inte så mycket på dagarna nu (har nyss avslutat filmvetenskapskursen) och känner att jag inte har så mycket att skriva om eller att fota. Men nu tänker jag att bloggandet kanske kan göra dessa händelselösa dagar lite roligare ändå. 
 
Idag när jag vaknade och med trötta ögon tittade mot fönstret, såg jag några solstrålar leta sig in i rummet genom persiennerna. Ganska direkt bestämde jag mig för att ta vara på solen genom att klä på mig och gå en promenad med hunden (har blivit en ganska flitig hund-promenerare). Disa älskar kylan och snön och det är så härligt att se henne så glad och sprallig som hon är nu på vintern. När jag kom hem, frusen men nöjd, gjorde jag en favoritfrukost. Bra start på dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0