ett nyårsfirande.

Gott nytt år!!
På nyårsafton plockade jag upp Lisa, Linnea, Sara och Erik och körde till Borås. Vi hade nämligen fått lov att låna min systers lägenhet där att fira nyår i!
Vi hjälptes åt att laga en trerätters middag.
Förrätt!
Varmrätt!
Och Linneas goda fina bål!
Vi åt, drack, pratade och spelade spel och klockan närmade sig 00.00 med stormkliv. Tråkigt nog tog jag ingen bild på vår fina utsikt, lägenheten ligger på översta våningen med utsikt över hela Borås, så ni kan ju tänka er hur fint det var. Vi ställde oss på balkongen, klockan slog tolv, vi korkade upp champagnen, skrek "Gott nytt år!!", skålade och kramades. Och så var det 2014.
Idag var vi trötta och gick upp sent, åt frukost, städade och slappade framför Kalle och Chokladfabriken. Sedan tog vi vårt pick och pack och åkte hem igen. Det nya året kunde nog inte invigts bättre faktiskt. 2014 känns som ett år av möjligheter. Jag har ingen aning om vad jag kommer få vara med om, har inga planer över huvudtaget. Det är läskigt och spännande på samma gång. 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fint var det!

2014-01-05 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0