Januari.

Jag tänkte starta en ny grej här på bloggen, nämligen att resumera månaden som gått genom att fylla i en liten månadens-lista. Det blir ett bra sätt för mig att hålla bloggen vid liv och att se tillbaka på vad jag gjort under månaderna som går.

Månadens bästa: Att starta det nya året med fyra väldigt bra personer, att jag blev klar med kursen på Göteborgs Universitet och Eriks överraskningsfest.
Månadens sämsta: Ångesten inför den sista hemtentan och att jag var med om en bilkrock. Det gick ju bra, men det är inget jag vill vara med om igen.
Månadens låt: Entertainment med Phoenix och Ragged Wood med Fleet Foxes.
Månadens film: Magnolia (min sista hemtenta handlade om den) och Frost. Frost hade en lite konstig story tycker jag, men den var rolig, hade bra sensmoral och var bra gjord. Helt klart sevärd!
Månadens bästa köp
: Jag köpte en tröja som egentligen skulle kosta 250 på Weekday men som nu på rea kostade 60, rätt bra köp måste jag säga. Och godiset jag köpte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0