en helg i kungshamn.

Hej! Jag är tillbaka! Jag njuter av sommaren och värmen så mycket jag bara kan och tänkte nu dela med mig lite av vad jag gjort det senaste, eftersom jag varit ganska flitig med att använda kameran.
I fredags åkte jag och Lisa upp till Kungshamn för att hälsa på Frida som bor där över sommaren. Fridas familj äger ett fint gammalt hus där som vi fick utnyttja. Här är sovplatsen och lördagens frukost.
Vi åkte ut till Hållö och badade. Det kändes som att vi var utomlands på grund av värmen och det klara vattnet.
Sedan åkte vi över till Smögen och åt fish and chips och tittade på charmiga hus.
Tillbaka på fastlandet tog vi ett kvällsdopp i solnedgången. Det var så härligt och idylliskt att man nästan fick nypa sig i armen.
På söndagen njöt vi av sol, bad och jordgubbar och sen var det tyvärr dags att åka hemåt igen. Vi hade sån himla tur med vädret, och vi tog verkligen vara på det på bästa sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0