Alla för alla och en för en.

Jag heter Emma Olsson.
Jag är för tillfället rätt ledsen för att livet liksom står still. Jag vill jobba och resa, men står bara här och stampar.
Jag är bra på att hitta fina stunder i vardagen och att inte stressa för mycket.
Jag tycker inte om att täkna på vad det kommer bli av mig.
Jag är dålig på att säga ifrån.
Jag läser Livet efter dig av Jojo Moyes.
Jag gillar när jag har saker inplanerade, att ha saker att se fram emot.
Jag sjunger väldigt ofta.
Jag älskar att vakna bredvid och ha morgonmys någon jag tycker om, frukostar och sommarkvällar.
Jag är inte speciellt bra på att peppa mig själv och liksom finna motivation till vissa saker.
Jag föredrar serier framför filmer.
Jag tycker om att laga god mat och bjuda andra på den.
Jag är beroende av någon form av bekräftekse kanske? Jag vet inte...
Jag har på mig gråa mysbyxor och en ljusblå mjuk tröja.
Jag dricker alltid juice till frukost.
Jag lyssnar på Kents nya!
Jag blir arg på att så många har så skev syn på saker och ting.
Jag är rädd för att jag inte kommer få ett jobb och så småningom inte ha några pengar alls.
Jag önskar att vintern är borta och att våren kommer hålla i sig. Och att jag får ett jobb hehe.
Jag är pinsamt dålig på att lära mig skådisars namn haha.
Jag är uppväxt i lilla Lindome. 8 år i ett radhus och resten i villan jag bor i nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0