Äta sova dö, som om hela världen vore loopad.

I helgen har jag: Ätit kladdkaka och en massa choklad (jag klarade mig igenom februari! Är så jäkla stolt över mig själv, fast det var faktiskt lättare än jag trodde), inte tränat något alls, sett Catching Fire (den var bra och spännande! Vill se tredje filmen nu!)
 
Idag har jag: Sprungit för första gången sedan december (i kvällssol och fågelkvitter dessutom, härligt), ätit avokadomackor och ägg med persilja, och lite mer choklad, sett ett dött rådjur och en gammal sandal med mossa på under en av hundpromenaderna, lagat en god tomatsoppa till mig och min familj.
Nu ska jag: Fixa en skål med fruktbitar och äta upp den framför New Girl.
 
En inblick i Emmas fantastiska liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0