Mars.

Månadens bästa: Att jag har fått jobb och att vi har haft några riktigt fina vårdagar.
Månadens sämsta: Att mina gå-hemma-och-inte-göra-nåt-rutiner har rubbats haha, inga mer sena frukostar, inga långa hundpromenader och inte daglig träning.
Månadens låt: Vad det kallas med Navid Modiri och Gudarna, La Belle Epoque med Kent och Town called Malice med The Jam.
Månadens film: Catching Fire, jag har sett den två gånger denna månaden och jag gillar den rätt mycket faktiskt. Vill se den tredje filmen nununu!
Månadens bästa köp: Denna månaden har varit en snål-månad, så jag har knappt köpt något alls. Men jag köpte faktiskt ett par svarta byxor som jag tänkt köpa väldigt länge och som jag är nöjd med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0