vecka 11.

Denna veckan har bara flugit förbi och jag inser nu att jag nästan inte bloggat något alls. De första dagarna hände inte mycket, på torsdag kom Lisa hit och vi fikade kaffe och chokladbollar och pratade om viktiga saker så som utbildningar, vad en ska rösta i riksdagsvalet och hur en ska bete sig på en arbetsintervju. På kvällen åt jag pizza och Sanna kom hit för ett helg-besök. På fredagen gick jag upp tidigt och åkte till sjukhuset för att ta bort stygn, sedan sprang jag en sväng och när jag kom hem igen åt jag brunch med Sanna. Sedan åkte jag med henne för att kolla på nya byxor och därefter spenderade jag ett par timmar på arbetsförmedlingen. På kvällen åt vi en god vegetarisk lasagne och det är vad jag gjort sen sist!
Ikväll ska jag träffa Sara, Lisa och Linnea och äta sushi. Tack och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0