Vi dör, Längtar, Vilar, Skyndar på, Längtar ut.

Hej! Nu har det visst ekat tomt här igen... Tyvärr är mitt liv inte särskilt händelserikt just nu och jag har svårt för att finna inspiration till bloggande. Men nu kör vi på ett litet inlägg med några bilder från veckan som gått ur telefonen!
1. Häromdagen kollade jag på sista avsnittet av Freaks and Geeks och nu känns det tomt. Varför bara en säsong? Vad ska jag kolla på nu?
2. Ett av mina ekollon har sakta blivit till en liten planta! Det är faktiskt intressant att se hur det utvecklas, känner mig lite som en stolt mor.
1. Idag åt jag en väldigt fancy lunch efter att jag hade tränat. Not. Men gott var det! Älskar att göra stekt ägg eller omelett med persilja i. 2. Och igår gjorde jag vaniljhjärtan som inte riktigt blev som de skulle. Man skulle visst ha hjärtformade formar, det hade jag helt missat, men efter lite tålamod och pillande fick jag till några hjärtan ändå. Jag och mamma mumsade på varsitt till kaffet efter middagen förut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0