ett gäng mobil-bilder.

Jag har inte riktigt haft tid till att hantera bilderna från NYC än, så här får ni lite mobil-bilder att titta på sålänge!
Jag och Sanna som är taggade på planet (vi mellanlandade i Köpenhamn), Empire State Building första kvällen i New York, jag och Sanna på Times Square, en solig dag i Central Park och en massa människor som gör sig redo att springa ett lopp på Manhattan.
Sedan jag kom tillbaka till Sverige har jag bland annat spelat biljard med Jennifer, David och Martin, vilket var jättekul (trots att jag i princip aldrig spelat biljard tidigare), åkt till Lindome och gått på maskerad hos Victor utklädd till en stereotypisk mexikan, samt blivit förkyld och ätit soppa och kollat på filmer. Jag har såklart hängt i skolan en del också och försökt komma ikapp med allt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0