ett middagsbord och en frukostbricka.

Gårdagens middagsbord (maten var betydligt godare än den ser ut. Pasta och sås på körsbärstomater, soltorkade tomater, sockerärtor och basilika) . Jag fick en hyacint av mamma som nu ska få växa sig stor och fin på mitt matbord. Här syns också en av tavlorna jag fick upp. Växter och tavlor bidrar verkligen till hemtrevnad. Jag såg som sagt Mockingjay igår, den var bra! Den levde upp till mina förväntingar och jag är väldigt taggad på att se den sista filmen nu.
Idag åt jag söndagsfrukost på sängen, det var allt för längesen jag hade en ordentlig mysfrukost. I övrigt har jag mest donat med ditten och datten här hemma idag, redigerat bilder, lagat en massa mat, pluggat lite osv. Gick även en promenad med Sanna, blir lätt knäpp av att sitta inne hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0